loading

Slide Administracja serwerami i infrastrukturą to usługa polegająca na zdalnym
zarządzaniu serwerami, środowiskiem chmurowym, DNS i innymi
usługami, które masz w swojej firmie. W zależności od wielkości twojej
infrastruktury opracujemy odpowiedni plan przejęcia i współpracy
w zakresie wsparcie w zarządzaniu zasobami. W najprostrzej formie usługa
polega na przejęciu administracyjnego dostępu do serwerów i zarządzaniu
nimi wraz z dbaniem o ich aktualizacje, bezpieczeństwo, monitoring 24/7
oraz reagowanie na incydenty i awarie.
Zdalny Admin 360

Usługa skierowana do wszystkich, którzy nie chcą lub nie mogą sobie pozwolić na zatrudnienie administratorów serwerów na etacie. Wykupujesz wsparcie Hosterion w zakresie konfiguracji, utrzymania, aktualizacji serwerów oraz dbania o ich ciągłość działania, bezpieczeństwo.

PODSTAWOWY

199 ZŁ

netto miesięcznie

gym-image
  • Dla maks. 1 serwera
  • Administracja bez limitu
  • SLA na awarię do 2h
  • Aktualizacje bez limitu
  • Monitoring 24/7/365
  • Pomoc 8:00-17:00
  • Konsultacje techniczne
  • Opracowanie strategii backupu
  • Pomoc przy optymalizacji
  • Kontakt z dostawcami innych usług
STANDARD

399 ZŁ

netto miesięcznie

gym-image
  • Dla maks. 2 serwerów
  • Administracja bez limitu
  • SLA na awarię do 2h
  • Aktualizacje bez limitu
  • Monitoring 24/7/365
  • Pomoc 8:00-17:00
  • Konsultacje techniczne
  • Opracowanie strategii backupu
  • Pomoc przy optymalizacji
  • Kontakt z dostawcami innych usłu
PREMIUM

699 ZŁ

netto miesięcznie

gym-image
  • Dla maks. 4 serwerów
  • Administracja bez limitu
  • SLA na awarię do 1h
  • Aktualizacje bez limitu
  • Monitoring 24/7/365
  • Pomoc 6:00-20:00
  • Konsultacje techniczne
  • Opracowanie strategii backupu
  • Pomoc przy optymalizacji
  • Kontakt z dostawcami innych usłu

Pomoc

Pomoc w wyznaczonych godzinach oznacza, że w tych godzinach realizujemy zlecenia poprzez system ticketowy, odpowiadamy na zapytania techniczne, konsultacje i porady.

SLA + Awarie

SLA nie podlega limitowaniu wyznaczonym godzinom. W razie wystąpienia awarii, która umiemożliwia funkcjonowanie twojego serwisu, aplikacji, serwera reagujemy 24/7.

Serwery

Niezależnie od tego czy serwer jest fizyczny, wirtualny czy jest to instancja chmurowa traktujemy je tak samo w rozumieniu odpowiedzialności i działania.

Jak wygląda Zdalna Administracja?

W ramach współpracy wykonujemy codzienne czynności administracyjne zgodnie z przyjętym schematem działania. Wykonujemy aktualizacje, monitorujemy automatycznie. Wiemy jednak, że sama administracja i utrzymanie to nie wszystko, często potrzebni jesteśmy dodatkowo by wdrażać zmiany i wprowadzać inne modyfikacje, dlatego przygotowaliśmy prosty model współpracy.

arrow-img
1

Zakładasz zgłoszenie

W ramach współpracy otrzymasz dostęp dla ciebie i twojego zespołu do systemu ticketowego. Wszelkie zmiany, prace dodatkowe i problemy zgłaszacie przez przyjazny interfejs lub e-mailem.

arrow-img
2

Obsługa zgłoszenia

Po otrzymaniu twojego zgłoszenia, trafi ono do kolejki zadań zgodnie z ustalonym priorytetem. Administrator podejmie zgłoszenie i rozpocznie jego realizację lub będzie kontaktował się celem ustalenia pracy.

3

Weryfikacja

Po zakończeniu realizacji zgłoszenia otrzymasz powiadomienie z systemu zgłoszeń wraz z odpowiedzią lub opisem wykonanych prac. Weryfikujesz prace po swojej stronie.

Nasze przykładowe kompetencje

W ramach administracji infrastrukturą lub jej elementami zajmujemy się między innymi opieką nad serwerami fizycznymi, wirtualnymi czy chmurą publiczną. Powierzając opiekę inżynierom z Hosterion macie Państwo pewność i gwarancję ciągłości działania.

Administracja Serwerami

Administrujemy serwerami fizycznymi, wirtualnymi oraz instancjami.

Pomagamy w migracji

Przeniesienie jednego środowiska na inne? Pomożemy w całym procesie.

Kopie Danych

Uruchomimy odpowiednie zasoby, aby bezpiecznie przechowywać kopie danych.

Rozbudowa środowiska

Pomożemy w rozbudowie twojej infrastruktury w optymalnych kosztach.

Wsparcie 24/7

Za pomocą systemu ticketowego możesz uzyskać pomoc 24/7/365.

Alerty 24/7/365

Alarmujemy o wszelkich nieprawidłowościach przez całą dobę.

Zarządzanie dostępem

Możemy w ramach współpracy zarządzać dostępami do różnych usług.

Mass Mailing

Możemy w ramach narzędzia EmailON prowadzić kampanie dla twojej firmy.

Analiza i Diagnostyka

Pomożemy w analizie i usunięciu wąskich gardeł w twojej infrastrukturze.