loading

Slide Pomoc Wsparcie Hosterion to gwarancja zawsze dostępnej pomocy niezależnie od pory
dnia czy nocy, świąt czy dni wolnych. Pracujemy dla ciebie i jesteśmy chętni do
pomocy zawsze wtedy. kiedy nas potrzebujesz. Zespół administratorów stale
czuwa nad systemami i całą infrastrukturą i reaguje na wszystkie nieprawidłowości
błyskawicznie. Nasi klienci doceniają zaangażowanie w rozwiązywanie problemów
oraz zrozumiały język, którym się komunikujemy. Przygotowaliśmy zestaw gotowych
odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, który stale rozbudowujemy.
Prowadzimy także technologiczne blogi, webinaria. Chętnie pomożemy w zakresie
twoich usług, doradzimy i przygotujemy odpowiednie środowisko.
Idealna Pomoc Techniczna
arrow-img
1

Zadajesz Pytanie

Niezależnie od tego czy pytanie dotyczy usług czy potrzebne jest wsparcie. Wysyłasz zapytanie.

arrow-img
2

Obsługa zgłoszenia

Twoje zgłoszenie otrzymuje administrator i odpowiada najszybciej jak to możliwe.

3

Dalsze Kroki

W zależności od tego czego dotyczy sprawa podejmujesz decyzję lub dalsze kroki.

Czas reakcji na zgłoszenie uzależniony jest od ilości zgłoszeń i dostępności administratorów. 99% odpowiedzi udzielanych jest w tym samym dniu.

Aktywuj Kod Rabatowy, Przetestuj nim kupisz

Kod rabatowy wprowadź na ostatnim ekranie podczas składania zamówienia po przejściu formularza rejestracyjnego i konfiguracji usługi. Większość usług możesz przetestować za pomocą kodu rabatowego. Konta w ramach testu są prawdziwymi, realnymi kontami. Nie podbijamy sztucznie parametrów kont testowych. Po zakończeniu testu, jeśli zdecydujesz się wykupić pakiet twoje konto zostanie zamienione na abonamentowe lub stworzymy dla ciebie całkowicie nowe, oddzielne konto.

TEST

Często Zadawane Pytania

Najczęściej pojawiające się pytania dotyczą z reguły konfiguracji nowo uruchomionych usług. Stale rozbudowujemy naszą bazę wiedzy. Sprawdź odpowiedzi na najczęstrze pytania.

Hosting / Serwery

Czy mogę przetestować dowolne konto hostingowe?

Tak, niezależnie od tego czy wybierzesz konto na miesiąc, rok, najmniejszy czy największy pakiet. Wszystkie typy kont hostingowych możesz testować przez 14 dni w ramach kodu rabatowego. Po tym okresie zdecydujesz co dalej. Konto możesz zachować lub zostanie automatycznie usunięte.

Czy mogę przetestować serwer VPS lub dedykowany?

Niestety w ramach testu nie udostępniamy darmowych serwerów VPS i dedykowanych. Wynika to z faktu, że moc takiego serwera jest rezerwowana dla klienta indywidualnie, a w przypadku serwera dedykowanego musi zostać on fizycznie zamontowany. Konta Hostingowe jak i Radiowe są uruchomione w środowisku chmurowym, w pełni skalowanym, które zawsze dysponuje mocą obliczeniową zarezerwowaną na zwiększony ruch.

Czy mogę zachować swoje konto po okresie testowym?

Tak, po zakończeniu okresu testowego masz możliwość zachowania swojego konta, ustawień i plików. Możemy także na twoje życzenie uruchomić całkowicie nowe, oddzielne konto, abyś miał czas na przeniesienie plików z konta testowego.

W ramach testu uruchomiłem konto najmniejsze, czy można je zmienić na wyższy pakiet?

Tak, w każdym momencie korzystania z usługi istnieje możliwość zmiany pakietu na wyższy. Wystarczy otworzyć w panelu zgłoszenie. Konta testowe są kontami realnymi, więc istnieje możliwość modyfikacji parametrów konta w dowolnym momencie.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, jesteśmy Polską firmą, z Polskim kapitałem i jesteśmy zarejestrowani jako czynny podatnik VAT. W ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania środków na rachunku wystawiane są faktury VAT i wysyłane do klientów.

Czy można u was płacić kartą lub BLIKIEM?

Tak, udostępniamy szereg płatności elektronicznych w tym przelew, płatność kartą, szybkim przelewem, BLIKIEM czy za pomocą portfela Paypal.

Jaki Panel administracyjny hostingu udostępniacie?

Korzystamy od początku naszej działalności z DirectAdmina i jest on zainstalowany na wszystkich naszych nodach.

Czy możecie udostępnić mi cPanel lub Plesk?

Korzystamy wyłącznie z panelu DirectAdmin w przypadku Hostingu. Jeśli chcesz skorzystać z cPanelu lub Pleska konieczne będzie uruchomienie rozwiązania dedykowanego wraz z oddzielnym serwerem.

Jaki silnik bazy danych wykorzystujecie?

Na wszystkich nodach korzystamy z silnika MariaDB.

Czy można uruchomic u was aplikację .NET?

Zachęcamy do skorzystania w takim przypadku do rozwiązania dedykowanego. Standardowo na nodach nie jest włączona obsługa języka .NET.

Serwery Radiowe

Czy mogę przetestować dowolny pakiet radiowy?

Tak, niezależnie od tego czy wybierzesz konto na miesiąc, rok, najmniejszy czy największy pakiet. Wszystkie typy kont radiowych możesz testować przez 7 dni w ramach kodu rabatowego.

Czy mogę zachować swoje konto po okresie testowym?

Tak, po zakończeniu okresu testowego masz możliwość zachowania swojego konta, ustawień i plików. Możemy także na twoje życzenie uruchomić całkowicie nowe, oddzielne konto, abyś miał czas na przeniesienie plików z konta testowego.

Jakie wersje Shoutcast / Icecast udostępniacie?

Standardowo udostępniony jest Shoutcast v1.98 / 2.5 / 2.6, a w przypadku Icecast’a udostępniamy Icecast v2 oraz Icecast KH.

Czy mogę dokupić miejsce na pliki muzyczne?

Tak, jak najbardziej. Nawet po uruchomieniu pakietu jeśli ilość słuchaczy jest odpowiednia, ale brakuje miejsca na pliki muzyczne czy nagrania audycji masz możliwość dokupienia w każdym momencie dowolnej ilości miejsca.

Mam kilka stacji. Czy potrzebuję kilku kont?

Nie, w ramach jednego konta uruchamiamy wiele stacji radiowych i za pomocą jednego loginu zarządzasz nimi wszystkimi przechodząc kolejno po stacjach. Możemy oczywiście założyć kilka kont jeśli tak wolisz.

Jaka jest maksymalna jakość u was?

Standardowo każdy klient otrzymuje jakość 128 kbps. Technicznie oferujemy możliwość uruchomienia jakości aż do 320 kbps.

Czy jest dostępny u was kodek AAC+?

Standardowo uruchamiamy kodeki AAC+ oraz MP3 do samodzielnej konfiguracji. Po zalogowaniu się do panelu w zakładce Punkty Montowania masz możliwość zmiany enkodera i jakości.

Czy udostępniacie częstotliwość 48 KHz?

Tak, jak najbardziej, istnieje możliwość ustawienia samodzielnie w panelu częstotliwości od 22050 do 48000 KHz.

Co to jest radio z chmury?

Oznacza to, że wykorzystujemy najnowocześniejszą technologię jako jedyna firma w Polsce dostarczając środowisko radiowe w chmurze publicznej. Oznacza to, że niezależnie od tego ilu słuchaczy ma twoja stacja lub stacja innych klientów, streaming zawsze będzie działał doskonale i nieprzerwanie. W przypadku wyczerpania się mocy środowiska zostanie ono automatycznie wyskalowane i dostrojone do aktualnych potrzeb błyskawicznie, tak aby radio grało bez zakłóceń.

Udostępniacie możliwość ładowania plików FTP?

Tak, po zalogowaniu się do panelu klienta i przejściu do zakładki Plików masz możliwość utworzenia własnego, unikalnego konta FTP za pomocą którego możesz wgrać wszystkie pliki.

Dane Kontaktowe

Jeśli nadal masz pytania o naszą usługę bezpłatnej migracji napisz do nas. Chętnie odpowiemy na twoje pytania.

Siedziba Hosterion

44-217 Rybnik
Kardynała Bolesława Kominka 34

Kontakt

kontakt (@) hosterion.pl
Jeśli jesteś naszym klientem i chcesz uzyskać pomoc, otwórz zgłoszenie w Panelu Klienta. Pod tym adresem nie świadczymy pomocy technicznej.

Wyślij Zapytanie

Skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego, aby dowiedzieć się więcej o bezpłatnym przeniesieniu usług do nas.